Post by radebochisti on Mar 8, 2022 16:26:52 GMT 10
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stumble Guys: Multiplayer Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stumble Guys: Multiplayer Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator guld ▞▞▞
▞▞▞ Stumble Guys: Multiplayer Royale 2022 version ▞▞▞
Fyre snubler: Multiplayer Royale - actionspil til flere spillere på ethvert spil i genren "Battle Royal". Brugerne forventer en kompromisløs kamp på kortene for
Det er et sjovt spil. Men der er ingen måde at få min konto tilbage på. Jeg foretog et køb for at fjerne tilføjelser, da jeg startede. Så fik jeg en ny telefon. Så ikke kun jeg har lige mistet alt mit skind. Jeg tabte penge, fordi der ikke er nogen måde at genoprette gamle køb. Vil ikke spille spillet, før du har rettet det.
alt er godt (for en mobilversion), men det eneste jeg hader er, at dette spil er Pay To Win (For det meste) Som om du skal købe et pass, hvor du kan få ting som at sparke spiller i spillet, hvilket fører til eliminering af F2P-person
Stumble Guys: Multiplayer Royale कार्रवाई lxci
Sir, jeg kunne lide spillet, men jeg vil gerne fortælle, at vi får 15 ædelstene ved at se 3 annoncer, men det er meget mindre, så jeg vil gøre de 15 ædelstene til 50 ædelstene dagligt, og lad være med at tilføje begrænsede annoncer
Elsker bare dette spil, det giver den samme fældning som efterår gutter, men gratis og jeg er megetyyyy glad ....🤩🤩🤩det er det bedste spil, jeg nogensinde har spillet thank u kitka games💛💛💛
Spillet er godt, men har mangler. Du kan se annoncer i spillet og få ædelstene fra dem, så jeg tænkte, at jeg kunne gøre det og gemme mine ædelstene til kamppasset. Det viser sig, at du kun har max 50 annoncer, hvilket betyder, at du skal betale penge for at få kamppas, så jeg spildte en masse af min tid. Spillet er også betale for at vinde, fordi hvis du betaler for kamppas, får du en punch emote, der bogstaveligt talt kan slå andre mennesker, hvilket er super irriterende. Nogle af kortene er også meget kedelige eller held-baserede. Alt andet godt.
Dette er et dejligt spil, men det, jeg hader, er efter hver kamp, at der skyder reklamer på min skærm, og den anden grund er, at vi ikke kan få premium-pass på nogen måde, du skal betale rigtige penge for det, det er derfor, jeg vurderede tre stjerner plz forbedre
Stumble Guys: Multiplayer Royale Aksiyon ikgz
De specielle følelser, hvorigennem du bogstaveligt talt kan sparke eller slå nogen ud på næste niveau, er de værste!!! Bare betal udvikleren og slå andre spillere, det er dårligt!
Ret godt. Partisystemet har brug for arbejde. Og mulighed for at tilføje venner.
Den eneste grund til, at jeg kun har den 4 stjerner, er fordi jeg er træt af at falde gennem gulvet, så rammer en bowlingkugle mig i hovedet, eller når jeg hopper på de forkerte "normale" sikre steder, falder jeg også mellem sekskanterne på honningdråbe. Forslag: Løs selvfølgelig fejlene tilføj endnu et pass, hvis du vil, du kan lade dette være, bare tilføj en mere med nye specielle følelser, da kram og slag også i værelser ville være rart at kunne skifte huden uden at forlade værelset og folk ser det
Meget dårligt, for haltende, og de gentager samme niveau 1000 gange. Det er ok, men efter at have spillet samme niveau, hvordan vil vi nyde spillet
For at installere Bombergrounds: Battle Royale Android APK App på din enhed, ... Bombergrounds ios com. ... Stumble Guys: Multiplayer Royale Hent APK gratis
Forfærdeligt spil, jeg ønskede at give en halv stjerne, men jeg kan ikke. Når jeg gennemfører en runde og vender tilbage til lobbyen, dukker der altid annoncer op og spilder min tid. Forfærdeligt Forfærdeligt Forfærdeligt
Super fedt spil, men dette spil har flere fejl, læs venligst alle vores kommentarer og ret spillet, men dette er et fantastisk spil, jeg støtter dig altid 😍🤗 stumble guys er et godt spil...
Jeg stopper med at spille og gøre krav på gratis skins, efter at udviklere introducerer 'Stumble token'. Hvilket gør det sværere at få nye skins, selv efter at have set 5 annoncer for gratis skins, er der en chance for, at jeg kan få duplicate skin, som jeg så kan konvertere til tokens. Som heller ikke giver så meget.
Stumble Guys Multiplayer Royale V 0.22 MOD APK
Jeg åbner 20000 kasser, men jeg får ikke noget særligt skin, mit held er så slemt, tilføj fremtid som pubg x sute kasseåbning ( pr. duplikat har du mønter, og du indløser alt dette i sg med mønter) tilføj venligst og overfør skind ,perler,emote,tount og mere uden nogen roller. Når du har tilføjet denne opdatering eller givet mig et positivt svar, giver jeg dig 5 stjerner 🌟 🌟 (muze maf karana kyoki muze engelsk kam aati hai).
Stumble Guys: Multiplayer Royale Veiksmas ggm
Sjovt alternativ til efteråret fyre. Det er F2P. Annoncer er tolerable. Har originale kort. Fysikken fungerer helt rigtigt. Jeg forstår ikke rigtig pointen med hud sjældenheder, men ja, der er tonsvis af skind og anden tilpasning. Festtilstand og turnering findes. Og det bedste er, at det stadig udvikles den dag i dag, så forvent flere gode ting, der kommer. Har et par fejl, som speedrunners udnytter til at få en fordel i spillet, hvilket stinker, hvis du ikke kan finde ud af det, men ja, det er stadig sjovt.
Guys Stumble: Multiplayer Royale - multiplayer-actionspil på ethvert spil af "battle royale" -genren. Brugere forventer en kompromisløs kamp om kortene for
Dårlig forbindelsesserver, jeg ser 5 annoncer for et skin, men det er stadig 4/5, så jeg skal se 6/5 annoncer. Jeg har altid dc, selv mit ping er 23ms
Dette spil er fantastisk, men fysikken gør det svært, og det ville være 5 stjerner, hvis der ikke var så mange annoncer
(P.S. Svar på min anmeldelse) Giv venligst en hurtigere måde at få ædelstene på. Og også venligst løs problemet med det nye kort, jeg spillede 326 kampe i 0.33-versionen, og jeg har kun spillet det nye kort 5 gange😭😭😭. Lav også turneringer, hvor sidste person også mindst kan få 10 ædelstene. Jeg har spillet så mange turneringer, hvor jeg skal betale 15 perler, men jeg får stadig ikke 1 perle😥. Og kan du aktivere navne på længere end 12 bogstaver? BTW jeg gav dig 1 stjerne 🌟 så du svarer, men du er 5 værd 🌟 Svar venligst til mig🙏
Bro dette spil er skuffende bro, når jeg nogensinde prøver at dykke, falder jeg fra alt, bro, og denne fejl skete lige for mig, jeg dykkede i honningrush, og det sendte mig til bunden, dette spil har brug for en opdatering, og du kan aldrig vinde, det er så svært, hvorfor ikke sætte på lignende mennesker?
Dette er et godt spil, men jeg kan ikke lide slag og spark, for hver gang jeg nåede målstregen, er der nogen, der plejer at sparke eller slå, men tænk på for dem, der ikke har snublepas. Lav venligst et brugerdefineret festlokale, som emote kan ikke bruges samlet, dette spil er perfekt til dem, der elsker efterårsfyre🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
Betjeningselementerne er meget grove, så gør det glat eller usynlig væg, som ikke lod mig gå videre, ellers er det et godt spil.
Kroner giver dig intet, masser af fejl, og spillet ser ud til at tvinge dig til at købe valuta, det er dog spilbart, så 2 stjerner
Et meget sjovt spil. Kunne drage fordel af flere niveauer og mindre påtrængende reklamer (en efter hvert spil er ret irriterende, hvis du ikke kvalificerer dig). Når det så er sagt, skal de også betale regningerne, så ... i hvert fald er det et MEGET underholdende spil. Også spil som fodbold eller Capture point-spillet ville være sjovt alene hahaha.
Kanji Quest - study for JLPT in a fun Kanji Game ! Pendidikan avj
Jeg elsker dette spil, det er fuldstændig en mobil version af fall guys.this er en fejl, jeg hader, i almindelige efterår fyre, hvis din fod rører målstregen én gang, så tæller det som en finish, men i dette spil skal jeg bestå i stedet for bare røre ved målstregen, når jeg først blev elimineret lige før jeg passerede målstregen, blev jeg meget VAL. Og en anden ting, i efteråret kunne vi gribe kanter og klatre op på objektet, men i dette spil kan vi ikke få fat i noget, så i stedet vil du bare slå dit ansigt på kanten.
Dette spil er dejligt. Jeg har et forslag. Du skal tilføje et enkeltspillerkort til træning, og når jeg melder mig til, presser alle spillere mig, så jeg bliver ved med at falde. Pls fix det. Tak alt i alt dejligt spil
Den er meget glitchy og laggy, hvilket vil skræmme dig med et hjerteslag. Kontrollerne er meget skæve, og det er for det meste ikke andet end parkour, det er sjovt de første mt par spil, men dør meget hurtigt.
Hej kitka-spil, først og fremmest er det et godt spil og har anstændig grafik og ragdolls, alt er godt. Jeg vil have forbedringer i følgende: 1.giv gratis ædelstene, fordi betal for at vinde spillere køber snublepas, og de sparker alle, spillet er ødelagt på grund af dette, og ædelstenene til at købe snublepas er så høje, vær venlig at reparere disse. og belønninger såsom ædelstene, skin og emotes gør venligst dette, ellers afinstallerer jeg dette spil. tak skal du have